Persberichten


The Housestyle Company introduceert gratis Huisstijltest       25 juni 2009

Goed nieuws voor bedrijven die overwegen een nieuwe huisstijl in te voeren. Als eerste in Nederland introduceert huisstijlspecialist The Housestyle Company de gratis huisstijltest.
Een goede huisstijl straalt uit waar een bedrijf voor staat, het is het visitekaartje naar de buitenwereld. Toch laat de kwaliteit van veel huisstijlen te wensen over. Dat is jammer want een goede huisstijl biedt enorme kansen. Maar wat maakt een huisstijl tot een goede huisstijl? En nog belangrijker: wanneer is het tijd voor een nieuwe huisstijl? Om deze keuze makkelijker te maken is er nu de gratis huisstijltest. Bedrijven kunnen geheel vrijblijvend hun huisstijl door de huisstijlprofessionals van The Housestyle Company onder de loep laten nemen.
De test bestaat uit een grafische toetsing, een doelgroep-analyse, een concurrentie-analyse en een toetsing van de huisstijlprocedures.

"Als huisstijlspecialist merken we dat in veel bedrijven de kennis en ervaring voor het invoeren van een hoogwaardige huisstijl ontbreekt. Een goede huisstijl vormt een belangrijke bouwsteen voor het imago, maar hoeveel bedrijven doen vooraf een imago-onderzoek? Het is vaak oude wijn in nieuwe flessen, met een nieuwe huisstijl die niet verder gaat dan een nieuw logo. Dit terwijl de invoering van een nieuwe huisstijl juist enorme kansen biedt voor het imago, de drukkosten en de concurrentiepositie. Met de gratis huisstijltest proberen we bedrijven bewust te maken waar de knelpunten zitten in de bestaande huisstijl en nog belangrijker waar de kansen liggen met een nieuwe huisstijl. De beslissing een nieuwe huisstijl in te voeren neem je niet van de één op de andere dag. De gratis huisstijltest kan hierbij een belangrijke eerste stap zijn.", aldus Arjan Drost van The Housestyle Company.

Aanmelden voor de gratis huisstijltest kan door een e-mail te sturen naar info@housestylecompany.nl.

 
> Nieuws > Persberichten

Powered by CMSimple